2008年9月12日金曜日

First TC-1 EXTRA!!  初のTC-1エキストラ!!

Today, we(TC-1)had a awesome movie night at the Johnson's house.For you who don't know,TC-1 is a high school group which the CC Oki holds.We ate pizza for dinner,then watched"The Ultimate Gift".If was fun watching the movie,and messing around with 2 little kids. lol

今日、僕たちTC-1グループは素晴らしいムービーナイトがジョンソン家でありました。(TC-1が何かわからない方々へ)TC-1とはカルバリーチャペル沖縄にある高校生グループ(中3~高3)です。夕食にピザを食べた後、"究極の贈り物"という映画を見ました。映画も面白かったけど、小さい子供2人と遊んだのも楽しかったなぁ~((笑

Poor Johnson kids,getting messed around with super big kids for no reason:(
although,both us and the kids were enjoying a lot.

かわいそうに、理由もなく高校生に振り回されて...((泣
まあ、お互い楽しんでいたから良いっか(?)

Although,with all this fun and noise,some people were tring to sleep.lol(Look at the blue circle in the picture)You ask me who?Well,take a guess.

こんなに楽しくてうるさいのにも関わらず、何人かは寝ようとしていました。((笑
(写真の青い丸を見てみて)えぇ、誰って?誰かわかるかもという人はコメントを。

0 件のコメント: