2008年9月14日日曜日

The day before the flight...  旅たつ前に...

Tomorrow,my dad and I are leaving the island for a while.For you who don't know what's going on,the November of '07,I found a malignant tumor in my upper throat,and did a radiation/chemo therepy in mainland.Our whole family thought the battle was over;but this summer,when I took a CT on my upper body,we found a small tumor growing again in my right lung.The hospital took out the whole tumor,and did a biopsy,and the result was malignant,so I have to go through the chemo therepy again.But this time,we have to discuss what kind of midicine we're using,since the whole tumor is gone.

Well,today we had Mr.Derek&Ms.Alyson's goodbye party(?)at the church.(I couldn't get their pics.sorry)I was really happy to see Mr.Derek again,and I am really sad to miss Ms.Alyson.They're leavin' on Wed. mornin'.All of us prayed for the Typhoon to hit Okinawa on Wednesday,so the flight will be canceled.(haha,JK)




明日、僕と父は大阪へ行きます。僕の状況がわからない方々へ、去年の11月、喉の上等部に癌が見つかり、大阪の方で放射線/抗がん剤で治療をしていました。ほっとしていたのもつかの間;先月CTの撮影をしていたら、右肺の方に腫瘍が見つかりました。全てを取り除くと同時に取り出した腫瘍の精密検査をしたところ、喉の癌の転移であるという結果になったので、また抗がん剤の治療を受けなければいけないことになりました。ので、急遽大阪へ行き、主治医(教授)と治療の計画をたてることになりました。

まぁ、それは置いといて。今日はデレクさんとアリソンさんのお別れ会(?)が教会でありました。(写真が1枚もありません。ごめんなさい(>_<))大阪に行く前にデレクさんに会えて嬉しかったけど、アリソンさんがいなくなるというのでとても悲しい日でもありました。二人は水曜日の朝、アメリカに旅立ちます。ので、今日はみんなで水曜日に台風が直撃してくれることを祈りました。((笑 (冗談×2) 


These are the 3 sons from the Barnett family.Although,I see them only on Wed&Sun, I am going to miss them so bad.Oops,I missed 1 boy(the super BenBen);sorry...

彼らはリック牧師のかわいい息子たちです。水曜日と日曜日にしか会わないけど、会えなくなると思うととてもさみしいです。ちなみに、リック牧師は息子が3人います。ので、一人(ベンちゃん)抜けています;ごめんなさいね...

2 件のコメント:

MX さんのコメント...

ハレルヤ!
さいもんだよ。
祈ってるよォ!!

ちなみにオレブログはじめたからチェックね

http://newcreation-simon.blogspot.com/

Tamiko さんのコメント...

Halleluyah!! I didn't know you had a blog. I miss all of you guys back in Okinawa. Noah has grown sooo much!

I believe that it's really hard, but continue to trust Him. I will be praying for you. Blessings.