2009年3月13日金曜日

A Prank to the Johnsons ジョンソン家にいたずら

Well................
<<<<<<<<
<<<<<<
<<<<
<<
<

This wasn't my idea at all.No,I'm just kidding;Today,before the Johnsons came back from the States,we decided to wrap his car with some plastic wrappers.Of Course,it was awesome!!!

注:これは僕とは何の関係もありません(冗談)。今夜、ジョンソン家がアメリカから帰ってくる前に、いたずらとして車をサランラップで巻いちゃいました!!!!!もちろん、作品は上出来です


CAN YOU SEE?This picture proves that Glenn was doing the work all by himself.Just kidding,It was done by me,Glenn,and the Bassett's hard work.PTL!!!

皆さん、この写真からみてわかると思いますが、車は全てグレンが一人でやりました。((笑
いいえ、この車は僕、グレンとバセット家により丹精込めて巻かれました。




This was the most outstanding art project that I have ever made.It's called "KJ's PD"(Kevin Johnson's Pink Desk)This was done all by me.If you were the teacher,what would be my grade in art?Please leave your answer as a comment. (Sorry,Glenn.This picture also looks like you did the desk.)
実は;本当のサプライズはこの机なんです。元々は普通の木製の机。だけど、僕がピンクの画用紙でピンクの机に変えてあげました!!!!!ちなみに、この机、点数をつけるとしたら、100満点中何点ですか?点数はコメントに残しておいて下さい。


0 件のコメント: