2009年3月8日日曜日

Not the finish;but a new start...

Can you see me?(X100)
見て見て、何か気付かない?(X100)

>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>

I GRATUADED!!!!!
卒業しました!!!!!
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>
I know,this is the time I've been waiting for:) I'm so happy that I want to cry
待ちに待ったこの時。あぁ、泣きたい位嬉しぃーーー!!!


This is my classmates.(I'm in 9th grade;6th class.)This picture is super rare.Keep this picture lol
これが僕の学級です。(3年6組)この
写真かなりレアですよー。((笑


Look at my deploma.Isn't it cool?
卒業証書。カッコイィでしょ?



Hey,guys & gals,though I enter high school,please be our BFs

高校にあがっても友達でいてね!!!!!

2 件のコメント:

Mark さんのコメント...

Congrats!

yoshi さんのコメント...

sostugyou omedetou!
koukoudemo ganbattute.